Başlangıç > nasibi dinindeki hurafeler > Cübbeli Ahmet’den kertenkele avı

Cübbeli Ahmet’den kertenkele avı

BİSMİLLAHİR RAHMANİR RAHİM
HAMD OLSUN ALEMLERİN RABBİNE
VE SELAM OLSUN MEVLAMIZ MUHAMMEDE VE TERTEMİZ EHLİ BEYTİNE

bunda sonra… nasibi dinindeki hurafe ve sapkın inançları sizler nasibilerin en güvenilir kaynakları ve kendi alimlerinin beyanı ile sunmaya devam ediyoruz. şimdi sizlere Türkiyede “Cübbeli Ahmed” adı ile meşhur olan nasibi imamının ballandıra ballandıra anlattığı bir hurafeyi sunacağız:

nasibi imamı kertenkele avı öğretiyor, 1 vuruşta öldürene 100, 2 vuruşta öldürene 50 sevap varmış, peki ya bir vuruşta 2 kertenkele öldürerek kombo yapanlara ne var? onlara bir şey yok mu?

  1. durmuş yayla
    09/05/2013, 12:35

    bu hurafeyi ben çocukluğumda nenemdende çok işittim ama nenem dediki kertenkeleyi bir kerede öldürürsen cennete gidersin dedi ben bunu masal sanıyordum halada inanmıyorum bunu öldürene sevab olsun çünki onuda allah yaratmıştır cezayıda o verir hem ibrahim peygamber zamanında hayvanlar akıllımıydıki ateşi körüklemek yada su taşımayı bilsinler bence çok saçma yalan birşey uydurma hadis olduğunu sanıyorum.belkide nenem yada öncekilerin anlattığı gibi kertenkeleyi bir kerede öldürmek her ne kadar vurursan vur kertenkele ölmüyor hala kaçmaya çalışıyor ırganıyor ne kadar bek vurursan vur genede bi seferde ölmüyor herhalım insanlar bu özelliğini bilince onu bi seferde öldürürsen cennete gidersin dediler ve o sözde dönüp dolaşa dinimize girdi, her ne ise ben ona inanmıyorum.kertenkeleyide yaratan allahtır kertenkeleninde bir görevi vardır toprağı delmek havalandırmak sinekleri böcekleri yiyerek çoğalmalarını önlemek vede gartala kuzguna,başka hayvanlara yem olmaktır.

    • 14/05/2013, 12:35

      bu “hurafe” dediğiniz şey nasibi dininin ana kaynaklarından birisi olan “Sahihi Müslim”de yer almaktadır. siz “Sahihi Müslim”e itibar etmiyor musunuz?

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın